Een nieuw tijdperk. Wij bereiden jullie voor.

Op dit moment zijn we ‘allemaal op televisie’. We maken contact met elkaar via beeld en geluid. Via Zoom, Teams of andere online platforms. Communicatie krijgt daarmee een dubbele hindernis: niet alleen het filter van onze eigen communicatieve vaardigheden zoals onze verstaanbaarheid, onze stem, de uiterlijke presentatie en mimiek...nu komt ook licht, geluid en techniek erbij.

Beïnvloeden als een PRO.

Hoe zorg je dat juist dán je gesprekken optimaal klantvriendelijk, persoonlijk, dichtbij en betrokken overkomen? Hoe voorkom je die vermoeidheid of teveel zakelijkheid waardoor de binding met je team of klant afneemt? Welke invloeden zijn er, hoe werkt die beïnvloeding binnen communicatie in ons ‘reptielbrein’ en welke factoren optimaliseren dat effect in je communicatie onmiddellijk?

Wat klanten ons teruggeven.

'Het was gewoon geweldig! Ik verwachtte iets sufs... maar nu heb ik zitten smilen. Zoveel herkenbaars. Heel leerzaam'.

'Enthousiaste informatieve presentatie met plek voor spontaniteit (haren los) en humor (nabootsen diverse stemmen)'. 

'Inspirerend persoon (met veel kennis over het onderwerp), informatief, meerwaarde voor privé én werkende leven, individuele oefeningen tussendoor zorgden voor betrokkenheid wat normaalgesproken erg lastig is via Teams met zoveel deelnemers'. 'Het had wel wat langer mogen duren deze online training'.

'Heel veel nuttige tips die ik direct toe kan passen. Leuke afwisseling tussen theorie en praktische oefeningen. Het vragenrondje aan het einde van de training voegde veel nuttige inzichten toe'.

'De uitgebreide uitleg vanuit verschillende oogpunten. Bijvoorbeeld hoe het strottenhoofd werkt. In de basis heel boeiend! Echt een meerwaarde is dat Debby een paramedische achtergrond heeft als trainer'.

'Een trainer en training die de aandacht van mij echt heeft vastgehouden. Fijn was de vloeiende camera overgangen waardoor de training dynamisch aanvoelde. Inhoudelijk veel geleerd over de basis van communiceren en beïnvloeden'.