Klantcontact en sales draait om luisteren, afstemmen en communiceren. In die combinatie ligt het recept voor een hoge klanttevredenheidsscore. Hoe ervaart de klant dat je luistert, afstemt en klantvriendelijk communiceert? Hoe kun je dat laten zien en horen in je stem, in je fysiek, mimiek, taal en communicatie? Online, aan de balie en telefonisch? Want ook dan spelen allerlei verschillende factoren een rol.

Vanuit onze expertise trainen we dit al meer dan 25 jaar. Bij grote klanten en naar grote tevredenheid. En daar zijn we trots op. Onze deskundigheid ligt op het specifieke terrein van onbewuste beïnvloeding en non-verbale communicatie. Vanuit paramedische, commerciële en psychologische kennis en ervaring.

 

Deze trainingen vinden meestal in-company plaats, zowel in groepen als individueel  ‘on the job’. Daarbij is implementatie van het geleerde en persoonlijke feedback belangrijk. Leren is niet alleen kennis en inzicht krijgen, maar ook letterlijk doen en herhalen. Het liefst 30 dagen achter elkaar want dan is het geïmplementeerd in je systeem. Daar helpen we je bij. En: we houden van humor, waardoor de trainingen boven alles leuk zijn. En dat maakt dat onze klanten ook graag bij ons terug blijven komen!