We hebben prachtige train-de-trainer trajecten ontwikkeld en geleverd. Zo draait onze opleiding tot stemcoach sinds 10 jaar, specifiek voor teamleiders van callcenters regelmatig binnen bedrijven waar grotere aantallen medewerkers klantcontact werken. Dat doen we met behulp van een interne ‘The Voice’ auditie. Want om stemcoach te kunnen worden moet je niet alleen affiniteit met het onderwerp ‘stem en communicatie’ hebben maar ook goed kunnen luisteren en reproduceren. Het vraagt om talent en lef, je moet niet bang zijn om te durven imiteren en proberen. En: je moet een beetje zijn zoals Donna in ‘de Netflix serie Suits’: Je moet net dat extra beetje intuìˆtie hebben waardoor je - met respect- in de huid van de ander durft te kruipen.

Een andere train-de-trainer die we geven is die van coach of presentatie trainer. Veel bedrijven ontwikkelen B2B trainingen en cursussen, maar missen de nodige kennis en ervaring over het trainingsvak. Hoe je een trainingstraject opzet, welke onderwijskundige stappen maak je en hoe bereik je mensen zo optimaal mogelijk? Daar valt nog een slag in te maken. Wij denken mee in jullie trainingstraject en geven trainers de vaardigheden mee die nodig zijn om succesvol te kunnen zijn.