Communicatie is manipulatie.

Leer het in te zetten als een Pro.

Communicatie is manipulatie. Klinkt heftig he? Als je uit bent op een positief resultaat dat 'ecologisch verantwoord' is neem je er juist verantwoordelijkheid voor. Klantcontact en sales draait om deze verantwoordelijkheid. Luisteren, afstemmen en professioneel communiceren. Zelfs als de klant dat lastiger vindt. In die combinatie ligt het recept voor een hoge klanttevredenheidsscore. Hoe ervaart de klant dat er echt wordt geluisterd, afgestemd. Hoe kun je dat professioneel en geloofwaardig overbrengen en dat laten horen in je stem? Met meer effect en impact?

Vanuit gespecialiseerde en vernieuwende kennis krijgen medewerkers klantcontact en salesprofessionals de basisvaardigheden aangereikt ten aanzien van beïnvloedend stemgebruik. Dit sluit haarfijn aan op bestaande methodes zoals bijvoorbeeld de DISC en NLP. Wij bieden hierin vernieuwende psychologische en stemtechnische technieken.

Vanuit meer dan 25  jaar ervaring binnen de media, de paramedische sector en binnen het bedrijfsleven weten we waar mensen zich in kunnen bekwamen tot op hoog professioneel niveau. Waarbij we precies kunnen duiden waar nog een slag in te behalen valt in luister- en stemtechische vaardigheden. 


Direct meer invloed op het beoogde resultaat?

Ik zie je niet. Toch heb ik een beeld van je.

Je stem zegt meer dan je denkt. Wij leren je hiervan bewust te zijn.


Waarom?

 Stemklank, volume, intonatie en verstaanbaarheid zijn bouwstenen voor professionele communicatie. Mensen  reageren onbewust positief of negatief op deze kenmerken in een gesprek. Wil je sturing kunnen geven aan een gesprek dan zul je deze bouwstenen bewust in moeten zetten. Wij noemen dit 'verantwoordelijkheid nemen voor de communicatie'. 

Onze aanpak.

 We leren je luisteren naar en afstemmen op verschillende klanttypen. Je krijgt nieuwe inzichten. Je  leert spreektechnieken toepassen om je stem te professionaliseren. De trainer is uitstekend in staat om verschillende technieken aan te reiken die per persoon het verschil kunnen maken. In de training is altijd ruimte voor individuele vraagstukken. 

Resultaat.

Je invloed op het gesprek wordt groot.  Doordat je klanttypes beter begrijpt, kun je efficiënter tot een positief resultaat komen. Hierdoor worden ook de wachttijden gereduceerd. Je leert het gesprek sturen. De klant voelt zich gehoord en begrepen. Hierdoor gaat de klanttevredenheid omhoog, ongeacht de inhoud van het gesprek.
De toon is gezet! 


Gemiddeld beoordeeld met een 9.

Onze trainingen worden gemiddeld beoordeeld met een 9. Hier zijn wij dan ook erg trots op.


 Topklanten uit 2021 

Wil je graag informatie aanvragen of persoonlijk advies?